Monday, October 19, 2009

angela song



当我每次看你时,有没发现我的眼神呢?
话说起来真可笑,我写的一切一切,都不知道你是否知道我在讲谁。

如果你某天某日发现这是你,我希望你不要太惊讶。
也不要假装没发现。

its not tht i am blind.
i can barely sense anything.
wait a min, i think there is nth for me to sense.

OOPSS it me again!
if the range is from 1 to ten.
you would have scored 3.


JNZL

No comments: